Sider

fredag 15. oktober 2010

Hjertekjole


Hjertekjole til mitt hjertebarn! Storesøster er begynt å bli mer å mer kresen når det gjelder både farger og form på klærne, men jeg vet hva hun liker. Så denne kjolen (Mønster fra Meedom , str 4 år, hun er akkurrat fylt 3 så litt stor) ble laget spesielt til henne. Rosa og lilla (favorittfarger) og hjerte (favorittform) falt i smak . Denne kjolen sydde jeg rett fra mønster, bare forkortet den 5 cm så den kan brukes som innekjole over ulltøy osv. Ganske fornøyd, kunne kanskje valgt bort lommene, eller hjertet (litt mye? ) og gjordt armhullene større så det ble litt selekjoleaktig form?

Nå har jeg satt en dato for Eplabutikk. Det blir 20.november! Jeg prøver å snakke med mange for å få ideer til hva de savner i butikken som de ville kjøpt hjemmesydd på Epla. Og har fått flere inspill. Joggebukser med i velur eller chenille med lapper/lommer med morsomme mønster, Shortser til gutter til å ha over ullklær i bhg, vester til gutt med kule mønstre også fleccejakkene med morsomme mønstre. Noen som har andre forslag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails