Sider

lørdag 23. oktober 2010

Min første AWARD!

Tusen takk Siri! Det var gøy! Siri er en av mine sybloggfavoritter! Hun syr en hel masse klær i herlige fargekombinasjoner og mønstre. Hun kan besøkes på Miss Iris.

Når man får en Award er tanken at man skal fortelle 7 ting om seg selv, og sende den videre til 7 bloggere:


Jeg kan ikke la være å sende til:
Retrostuff superproduktiv dame som lager retroklær i fantastiske farge/mønsterkombinasjoner.
Lilla Gryn lager gjennomført lekre klær og kun i gjenbruk eller økologisk materiale.
Handmade Vibeke som bare sprudler over i herlige farger i sine små vesker, etuier osv.
Solig som lager fargerike unisexklær til barn.

Så blir det litt fotoinspirasjon:
BO som har de lekreste bilder. Sjekk de nydelige julekortene hun har laget!
Anne-Kari Toth som tar så nære og gode bilder!

Så noen jeg fant i dag, men fortjener en plass:
en-to-tre på det fjerde skal det skje som er gjennomført herlig inspirasjon med gode bilder. Sjekk denne linken som hun anbefalte (nb: for fotogærne) http://photojojo.com/store/

Så til fakta om meg, Monica bak BilleBoo ;)
1. Etter overstående liste kommer det vel ikke som noen bombe at jeg elsker FARGER og FOTO!
2. Skal til Hammerfest i neste uke å skrive oppgave om et fotoalbum tatt av en tysk løytnant under krigen. Del av studiet mitt på Høyskolen i Oslo.
3. Døgnet har ikke nok timer og prøver så ofte jeg kan å legge inn noen timer på syrommet. Å sy er ren meditasjon og jeg slapper av med å velge stoffer, klippe, måle og sy.
4. Jeg jobber hos Bjørg Thorhallsdottir på Lykkehaven i Sandvika og trives veldig godt der! Er du i nærheten må du stikke innom! Bjørg lager fantastisk grafikk!
5. Jeg klarer meg ikke uten rødvin, sjokolade og potetgull i helga. Mmmm!
6. Er glad i min fine mann og mine 2 søte barn.
7 Skal åpne EPLA butikk 20.november! Spennende!

God helg!


6 kommentarer:

  1. Så gøy å lese litt om deg:)
    Og takk for fine ord:)

    SvarSlett
  2. Tackar,tackar,vad roligt med en award och skoj att få reda på lite mer om dig.

    SvarSlett
  3. Takk det samme Siri! ;)

    Siri og Lilla Gryn: Bloggen kan fort bli bare syprosjekt og det er jo gøy å bli litt "bedre kjent" så det er jo også fint med en slik award. Kanskje man også da kan bli kjent med noen nye bloggere også. Er jo så veldig mange flinke der ute!

    SvarSlett
  4. Tusen tack snälla du! Du har en fin blogg med underbara saker!

    SvarSlett
  5. Tusen takk for award! Det var en hyggelig overraskelse å komme hjem til :)Jeg er også veldig fan av fotoblogger, så skal sjekke ut de du anbefaler :) Ønsker deg en flott tirsdag!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails