Sider

onsdag 10. november 2010

Nytt webbanner og Award

yeah! og merkelapper til klærne kommer! Har spurt min vennine Camilla om hjelp til å lage BilleBoo litt bedre! ;) Jeg liker det! Litt gult, brunt, blomstrete og lekent. Her kan du besøke MILLA ;DESIGN hvis du vil se hva hun gjør til daglig. Takk Camilla!

Så har jeg fått en award siden sist! Tusen takk Retrostuff!
"Med awarden följer att man ska berätta tre saker som ligger en varmt om hjärtat, visa sitt favoritfoto samt skicka awarden vidare till 5 andra bloggare."

3 saker som ligger meg varmt om hjertet:

1 Å ommøbelere, endre, omstrukturere,endre -forandring! Gjerne bruke gamle ting på nytt, eller kombinere nye ting med gamle.
2 Å søke ny inspirasjon, gå på galleri, på cafe, høre ny musikk, lese en fengslende bok, se god film (dette skjer for tiden ganske sjelden, men prøver å få tid så ofte jeg kan)
3 Å gå tur i skogen eller ved vannet - naturopplevelser.

Favorittfoto er veldig vanskelig å velge, har mange favoritter. Jeg velger å vise et bilde tatt av Margaret de Lange (av en av sine døtre).


Margaret de Lange



Jeg vil gi blogg awarden videre til:




3 kommentarer:

  1. Tusen, tusen takk!!!

    SvarSlett
  2. Så hyggelig - tusen takk skal du ha!
    Den finner veien inn i bloggen min snart :-)

    Flott blogg du har - masse herlige fargerike klær!
    God helg til deg!

    SvarSlett
  3. Tack så mycket! Så snällt! :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails