Sider

onsdag 17. februar 2010

Hvem sa at jeg ikke likte lyseblå og rosa?


Det var visst meg,men i et annet liv, før jeg fikk to barn og ei lita pia som helt tydelig vil ha rosa. Og da må jo lillebror få lyseblå! Men nå har det gått litt over styr her, og jeg gleder meg til å sy i litt andre stoffer snart.....
Hvertfall, første badepose er ferdig!

Det er brukt dusjforhengstoff inni for å kunne ha vått badetøy inni, og satt på en krok til f.eks nøkler, smokk, mobil eller hva man kan finne på å henge på den.

Bak er det stopper slik at man kan ha den på ryggen. Hadde klipt litt korte snorer, så måtte skøyte på. Den skal vi bruke på soltur ;)

2 kommentarer:

  1. Så masse fint du syr!
    Og for en smart badepose, stilig:)

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar Siri! ;) Er ganske fornøyd med posen selv. Bruker den hver dag på vinterbadeferie! Det ble 5 poser til slutt...

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails