Sider

fredag 9. april 2010

Lilla og sykveld endelig!




"Hvilken farge er din favoritt mamma?" Hmmm... jeg liker jo brunt veldig godt , ja også rød da. "Hva med lilla mamma? Du kan ha lilla, også har jeg gul! "

Det virker nesten som min datter på 2 1/2 kjenner meg bedre enn meg selv ;)

Var på sykveld i går. "Hva kan man gjøre med rester?" ;-) Morro! Det ble litt mye skravling og lite sying men gøy å se hva andre driver med på og å utveksle ideer. Jeg returnerte med en uferdig grytelapp. Første gang jeg prøver meg på slik lappeteknikk.

Ellers har jeg fått hekla litt... og gleder meg veldig til å gå i gang med noe barnetøy fra Gunters bok og noen gamle Stil mønster som jeg fikk av min svigermor i påsken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails