Sider

onsdag 1. september 2010

Hurra for storesøster 3 år!

I dag fyller storesøster 3 år! Hurra! Da må man jo ha bursdagskjole ;) Hun har selv vært med på å måle, tegne, og finne stoff til kjolen. Den har tyll under skjørtet slik at den står litt ut, som en ordentlig prinsessekjole! (Nemo og fisker er stort her hos oss for tiden, også prinsesser da!)
Og pappa har bakt den vakreste ROSA kaken til prinsessa vår! Den måtte jeg bare vise fram til dere! Actionbilder av kjolen kommer snart!

Ha en super dag!
Snart får vi innrykk av 8 stk 3 åringer med foreldre og søsken - det blir gøy!


5 kommentarer:

  1. Åhhh vilken helt bedårande 3-årsklänning!!! Fisktyget var ju bara underbart...å sen lite tyll på det...perfekt:) För att inte tala om tårtan sen...jag är djupt imponerad av pappans tårtbak!!! Hoppas kalaset går bra!

    SvarSlett
  2. Takk! Vi overlevde! Puh! Storesøster sølte på kjolen under bespisningen og det ble nesten krise. Og ja jeg ble også imponert over pappa! ;)

    SvarSlett
  3. Stort grattis til tre åringen:)
    Så stilig kjole! Og ekstra gøy når barne er med og velger stoff.

    Og kaka, wow, imponert over pappaen!

    Nå har jeg lagt meg som følger, etter at jeg har mistet deg i bloggverden en stund.

    SvarSlett
  4. Takk, takk! Bra at du ikke har mista meg helt Siri! ;)

    SvarSlett
  5. Så mye fint du lager! Likte spesielt got kjolen med sommerfugl applikasjon lenger nede. Nydelig!!!

    Legger meg til som følger hos deg jeg =)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails